روز دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳   ساعت: ۱۹:۳۰
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
روز دوشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳   ساعت: ۱۹:۳۰
مجتمع صنعتی تک تایر آذر

آشنایی با فعالیتهای شرکت تک تایر آذر

آشنایی با فعالیتهای شرکت تک تایر آذر:

 

نحوه خرید محصولات:

 

نحوه خرید محصولات شرکت تک تایر آذر

بمنظور آشنایی با فعالیتهای شرکت تک تایر آذر در ابتدا نحوه خرید محصولات را بررسی می کنیم. برای خرید تایر روکش و آمیزه های لاستیکی از شرکت کافیست با شماره ۰۴۱۳۶۳۰۰۹۹۹ تماس حاصل فرمایید و شماره داخلی اداره بازرگانی را وارد کنید. کارشناسان فروش قدم به قدم همراه شما هستند و در حین فرایند خرید شما را راهنمائی می نمایند. فروش شرکت تک تایر آذر بصورت عمده بوده و برای ادارات دولتی، شرکتهای خصوصی، پیمانکاران و لاستیک فروشان محترم مقدور می باشد.

بمنظور تشکیل پرونده بازرگانی لازم است که مدارکی از طرف مشتریان برای واحد بازرگانی ارسال شود که عموما از طریق فکس و پیام رسان های اجتمائی صورت میپذیرد. بعد از ارسال مدارک، شما می توانید سفارش خود را با کارشناس فروش مربوطه در میان بگذارید و ایشان پیگیر تمام امورات مربوط به شما خواهند بود. کارشناس فروش برای شما پیش فاکتور ارسال کرده و می توانید آخرین تغییرات را در فاکتور خود اعمال نمایید. مدت زمان اعتبار پیش فاکتور، ۴۸ ساعت بوده و در ظرف این زمان پرداخت انجام می شود. با ارسال تصویر از رسید پرداخت، در طی همانروز یا فردای آن ارسال لاستیک صورت میگیرد. در صورتیکه شما لاستیک مستعمل قابل روکش داشته باشید، میتوانید بصورت سفارشی برای خودتان تایر روکشی تولید نمایید. بدلیل کم شدن قیمت منجید از کل هزینه تایر روکشی، بسیار مقرون به صرفه است.

چگونگی استفاده از گارانتی:

گارانتی محصولات درجه یک از تاریخ صدور فاکتور آغاز شده و به مدت یکسال یا ۷۰ % کارکرد اعتبار دارد. در صورت بروز لاستیک خسارتی، مشتری عکس هایی واضح از لاستیک را برای کارشناس فروش ارسال می کند. بعد از بررسی آنها توسط واحد کنترل کیفی، نسبت به ارسال لاستیک اقدام می نماید. تایر مورد نظر در شرکت دقیق تر بررسی شده و تعلق یا عدم تعلق گارانتی آن مشخص می گردد. مشتری هزینه مدت زمانی که از تایر استفاده نموده را پرداخت کرده و لاستیک تعویض می شود.

نحوه فروش منجید به شرکت:

 

نحوه فروش منجید به شرکت تک تایر آذر

یکی از زمینه های همکاری با شرکت تک تایر آذر فروش منجید به شرکت می باشد. علاقه مندان می توانند با جمع آوری لاستیک های کارکرده ای که شرایط روکش گذاری را دارند، منبع درآمد خوبی برای خود ایجاد نمایند.

با توجه به اینکه منجید یا لاستیک کارکرده جزو مواد اولیه شرکت بوده و نقش اساسی در کیفیت لاستیک روکش دارد، بایستی از استانداردها و پروتکل های پذیرش پیروی نماید. خرید لاستیک مستعمل توسط شرکت به دو صورت امکان پذیر می باشد.

در روش اول کسی که لاستیکها را طبق استاندارد جمع آوری نموده، اقدام به ارسال لاستیک به شرکت مینماید. تحویل لاستیک، درب کارخانه بوده و تمامی هزینه های ارسال بعهده فرستنده می باشد. لاستیکها در شرکت توسط واحد کنترل کیفی بررسی شده و طبقه بندی می شوند. مطابق با قیمت خرید هر سایز با فروشنده تسویه حساب انجام می گیرد. در صورتیکه ۵۰% لاستیکها شرایط روکش گذاری را داشته باشند، کمک هزینه ایی از طرف شرکت برای فرستنده در نظر گرفته می شود.

در روش دوم، شرکت کارشناس تست لاستیک را به محل جمع آوری منجید می فرستد و لاستیک هایی که قابل روکش هستند، توسط ایشان انتخاب و برای شرکت ارسال می شود. در این حالت قیمت خرید بصورت میانگین تایر درجه یک و دو تعیین می گردد.

یکی از شرکتهای زیر مجموعه مجتمع صنعتی تک تایر آذر، شرکت بسپارش صنعت تبریز می باشد. این شرکت که در سال ۱۴۰۲ افتتاح گردیده، در زمینه تولید گرانول لاستیک، کفپوش لاستیکی گرانولی، آمیزه های لاستیکی و ریکلیم رابر فعالیت دارد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم * فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

آنچه ما را از سایر موجودات متمایز می سازد طرحی نو در انداختن است برای اینکه همیشه پویا و فعال در زمینه بهینه سازی باشیم . ماشین آلات پر قدرت تر و کم مصرف تر را ساخته و از منابع به صورت صحیح تر استغاده می کنیم.

ما در مجموعه تک تایر آذر سعی در کمک کردن برای مصرف بهینه از لاستیک های خریداری شده شما را داریم و این کار را با کمک به بهبود نگهداری از تایرهای نو خریداری شده و روکش گذاری مجدد تایرهای مستعمل و کارکرده انجام می دهیم .

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید