روز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳   ساعت: ۹:۱۱
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
به سایت مجتمع صنعتی تک تایرآذر خوش آمدید
روز یکشنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳   ساعت: ۹:۱۱
لاستیک روکش نجات بخش طبیعت

لاستیک روکش نجات بخش طبیعت

لاستیک روکش نجات بخش طبیعت

بررسی اثرات مثبت استفاده از تایر روکش بر محیط زیست.

تصور کنید برای پیک نیک و هواخوری به خارج از شهر رفته اید و می خواهید از هوای پاک و مناطر زیبا لذت ببرید، ولی با چنین صحنه هایی مواجه می شوید.

 

لاستیک روکش، نجات بخش طبیعت

این آلودگی ها توسط موجودات فضایی ایجاد نشده اند و همگی ناشی از خودخواهی ها و ندانم کاری های ما انسانها می باشند. لاستیک کارکرده، یکی از مهمترین عوامل آلودگی طبیعت می باشد. ۴۰۰ سال طول می کشد تا یک لاستیک تجزیه شود و زمانی که در طبیعت رها می گردد، باعث آلودگی منابع آبی و خاکی می شود. محیط زیست فقط متعلق به ما نیست، بلکه میراثی برای آیندگان است.  لاستیک روکش نجات بخش طبیعت است، در این نوشته سعی داریم دلایل آن را با شما در میان بگذاریم.

۱- تایر روکش مانع از آلودگی منابع می شود:

 

لاستیک روکش، نجات بخش طبیعت

همانطور که گفته شد مدت زمان زیادی برای تجزیه لاستیک کارکرده در محیط زیست لازم است. سوزاندن تایر سبب پمپاژ مقادیر زیادی گازهای سمی و سرطانزا در هوا می شود. این مواد بعدا از طریق بارانهای اسیدی به سطح زمین برگشته و تمام منابع آبی و خاکی را آلوده می کنند و از طرق مختلف جذب بدن انسان می شوند.

لاستیک روکش نجات بخش طبیعت است. احیای دوباره تایری که فقط قسمت آج آن صاف شده و از لحاظ ساختار سالم می باشد، از رها شدن آن در طبیعت جلوگیری می کند.

۲- جلوگیری از ایجاد آتش سوزی های مهیب:

با استفاده از تایر روکش، مانع ایجاد آتش سوزی های مهیب و غیر قابل کنترل می شویم. بدلیل استفاده از پلیمر ها و ترکیبات نفتی در ساخت تایر، لاستیک کارکرده بسیار مستعد آتش سوزی است. انباشت گسترده تایر مستعمل در اطراف شهرها حیات انسانی و جانوری را به خطر می اندازد. در اطراف شهرهای کویت به قدری لاستیک کارکرده جمع آوری شده است که از فضا قابل روئیت است.

۳- جلوگیری از ازدیاد حشرات و جانوران ناقل:

لطفا به این خبر توجه کنید:

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قشم با هشدار احتمال تکثیر پشه آئدس در لاستیک های فرسوده موجود در کل جزیره گفت: در راستای پیشگیری از شیوع چهار بیماری تب زرد، تب دنگی، زیکا و چیکونگونیا در این فصل سال، تمام مسوولان سرزمین آب و آفتاب باید با قید فوریت در جمع آوری این لاستیک‌ ها همکاری کنند.”

لاستیک روکش نجات بخش طبیعت

لینک کامل خبر

رها کردن و انباشت تایر کازکرده سبب ازدیاد ناقلین و گسترش بیماری های خطرناک و مسری می گردد. امروزه همه کشورهای توسعه یافته اذعان دارند، صنایع بازیافت تایر و لاستیک روکش نجات بخش طبیعت است. هر سال سرمایه گذاری های عظیمی در جهت توسعه این صنعت انجام می دهند.

آیا علاقمند هستید با مراحل ساخت لاستیک روکش آشنا شوید؟

۴- کاهش تولید گازهای گلخانه ای و مصرف منابع:

 

لاستیک روکش نجات بخش طبیعت

 

همانطوریکه می دانید محیط زیست و کره زمین با چالش های زیادی روبرو است. گرم شدن زمین، تغییرات اقلیمی، خشکسالی و کاهش منابع آب از جمله مشکلاتی است که طبیعت و زندگی بشر را دچار مخاطره کرده است. تولید و استفاده از تایر روکش تمام پارامتر های مخرب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سبز ترین راه برای حرکت بکار گیری تایر روکش و توسعه روزافزون صنایع بازیافت تایر است.

 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

بیا تا گل بر افشانیم و می در ساغر اندازیم * فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

آنچه ما را از سایر موجودات متمایز می سازد طرحی نو در انداختن است برای اینکه همیشه پویا و فعال در زمینه بهینه سازی باشیم . ماشین آلات پر قدرت تر و کم مصرف تر را ساخته و از منابع به صورت صحیح تر استغاده می کنیم.

ما در مجموعه تک تایر آذر سعی در کمک کردن برای مصرف بهینه از لاستیک های خریداری شده شما را داریم و این کار را با کمک به بهبود نگهداری از تایرهای نو خریداری شده و روکش گذاری مجدد تایرهای مستعمل و کارکرده انجام می دهیم .

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید